sobota, 2 czerwca 2012

EKOLOGIA Z SZYMONEM WYDRĄ I CARPE DIEM...

W piątkowe popołudnie (01 czerwca) grupa uczniów naszej szkoły wraz z opiekunami - panią Wiolettą Róg i panią Anną Jeziórską - wyjechała do Pruszkowa. Nasi przedstwiciele uczestniczyli tam w spotkaniu edukacyjno - szkoleniowym pt. "Eco - Logika" z cyklu "Zielona Polska". Patronat nad imprezą sprawowało Centrum Informacji o Środowisku przy Ministerstwie Środowiska.
Podczas spotkania młodzież objerzała prezentacje multimedialne i krótkie filmy edukacyjne poświęcone ochronie środowiska.


Niewątpliwie największą atrakcją piątkowej wycieczki była jednak część artystyczna, czyli koncert w wykonaniu Szymona Wydry & Carpe Diem. Przeboje "Jak ja jej to powiem", "Do nieba nie chodzę" czy "Wojna serc" połączyły pod sceną zarówno uczniów podstawówek, gimnazjalistów, jak i dużo starszą młodzież.






Wyjazd do Pruszkowa sfinansowało Starostwo Powiatowe w Płocku.
(ja)



2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sama ekologia jest czymś ważnym i muszę dodać, że nawet niedawno miałem okazję zlecić wykonanie specjalistycznej analizy środowiskowej. Na pewno bardzo fajnie wykonuje je http://eco-expert.eu/ i myślę, że to jest coś ważnego.

    OdpowiedzUsuń