sobota, 23 września 2017

GRA JĘZYKOWA



REGULAMIN GRY SZKOLNEJ „JĘZYKI OBCE NIE SĄ NAM OBCE”

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem Gry Szkolnej jest pt. „JĘZYKI OBCE NIE SĄ NAM OBCE” (zwanej dalej Grą) jest Zespół Nauczycieli Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w składzie:
a) mgr Elżbieta Milewska - Wicedyrektor Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej
b) mgr Magdalena Kijek - nauczyciel języka angielskiego,
c) mgr Marzena Markiewicz - nauczyciel języka rosyjskiego,
d) mgr Monika Orzechowska - nauczyciel języka angielskiego,
e) mgr Katarzyna Pomorska - nauczyciel języka angielskiego,
f) mgr Jolanta Żabka - nauczyciel języka niemieckiego.
2. Przez organizację Gry rozumie się przygotowanie Punktów Kontrolnych na terenie Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej oraz wszystkie inne czynności zmierzające do prawidłowego jej przebiegu.
3. Gra Szkolna odbywać się będzie 26 września 2017 roku w godzinach - 9:35 - 11:20.
CEL GRY
2. Celem Gry jest:
Ø przybliżenie treści podstawy programowej dotyczących standardów egzaminacyjnych,
Ø doskonalenie umiejętności kluczowych, takich jak porozumiewanie się w językach obcych,
Ø integracja uczniów z różnych klas Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku.
UCZESTNICY, DRUŻYNY, KAPITANOWIE DRUŻYN
1. Warunkiem uczestnictwa w Grze jest zgłoszenie 3 uczniów z każdej klasy będących reprezentantami trzech języków obcych: języka angielskiego, języka rosyjskiego lub języka niemieckiego.
2. Każdy zespół, który będą tworzyć przedstawiciele różnych klas powinien posiadać Kapitana (wybrany będzie przed rozpoczęciem Gry).
3. Przystąpienie do Gry odbywa się w momencie odebrania od Organizatorów Kart drużyny i innych materiałów.
4. Uczestnicy przystępujący do Gry zgadzają się na warunki przedstawione w niniejszym Regulaminie i zobowiązują się do ich przestrzegania.
5. Przystępując do Gry, Uczestnik wyraża zgodę na nagrywanie i fotografowanie przebiegu gry oraz wykorzystanie nagrania i zdjęć do celów promocyjnych.
6. Uczestników obowiązują zasady wzajemnego poszanowania i tolerancji.
7. Każda z osób biorących udział w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
ZASADY GRY.
1. Gra rozgrywana jest w 11 Punktach Kontrolnych Gry (PKG), w których Drużyny wykonują zadania oceniane przez Sędziów, w których Drużyny samodzielnie wykonują zadania w trakcie Gry.
2. W trakcie Gry członkowie poszczególnych Zespołów nie mogą się rozdzielać. Liczba członków Zespołu będzie weryfikowana w poszczególnych Punktach Kontrolnych. W razie niezgodności Zespół będzie mógł przystąpić do realizacji danego zdania dopiero wtedy, kiedy wszyscy jego członkowie znajdą się w Punkcie Kontrolnym.
3. Zadaniem uczestników Gry jest poruszanie się pomiędzy poszczególnymi Punktami Kontrolnymi oraz wykonywanie następujących po sobie zadań. Za każde wykonane zadanie uczestnicy mogą otrzymać od 1 do 5 punktów; w zależności od stopnia poprawności jego realizacji lub czasu potrzebnego do jego wykonania. W przypadku braku realizacji zadania uczestnicy otrzymują 0 punktów.
4. W Punkcie Informacyjnym Drużyna otrzymuje Instrukcję Gry oraz kopertę z materiałami, w tym Kartę Gry, Mapę Gry.
5. Drużyny rozpoczynają Grę w ustalonej przez Organizatorów kolejności, to znaczy, że każdy zespół rozpoczyna Grę od zadania, które ma na pierwszej stronie.
6. Za moment rozpoczęcia Gry uważany jest czas startu (godzina i minuta) wpisany przez Sędziego Startowego w Karcie Drużyny.
7. Otwarcie kopert z materiałami dopuszczalne jest dopiero po przekroczeniu linii Startu przez Drużynę. W przypadku stwierdzonego przez sędziego startowego otwarcia koperty przed przekroczeniem linii Startu Drużyna zostanie ukarana karą czasową – taryfa 15 minut karnych zwiększających czas pokonania trasy.
8. Udział w Grze jest bezpłatny.
9. Po trasie Gry zespoły poruszają się pieszo.
10. W przypadku naruszenia przez uczestnika lub zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom, w dowolnym momencie Gry Organizator ma prawo do wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
ZWYCIĘZCY
1. Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po jej zakończeniu około godziny 11:20. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w ostatnim Punkcie Kontrolnym oznaczony jako „Meta”.
2. Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po podliczeniu wszystkich punktów, które otrzymali oni wykonując zadania w poszczególnych Punktach Kontrolnych. Zwycięzcą Gry zostanie Zespół, który łącznie otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy dwa lub więcej Zespołów otrzyma równą liczbę punktów czynnikiem rozstrzygającym będzie czas pokonania trasy, które w ostateczny sposób wyłoni zwycięzców.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin znajduje się do wglądu na stronie internetowej Organizatora.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia, przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych przyczyn.
4. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian z regulaminie.
NAGRODY
Dla zwycięskiego zespołu Organizator przewiduje nagrody rzeczowe i dyplomy.
Dla wszystkich uczestników Gry Szkolnej organizator przewiduje dyplomy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz